
După mai bine de două decenii pe piața din România, TV1000 trece printr-o schimbare importantă: din 7 mai, canalul se transformă oficial în Viasat Kino. Este mai mult decât un simplu rebranding – e o nouă etapă pentru o televiziune care a făcut parte din viața multor cinefili de-a lungul anilor, anunță în exclusivitate Pagina de Media.
Anunțul vine cu promisiunea unei selecții de filme mai variate, păstrând în același timp spiritul canalului: filme bune, pentru toate gusturile. Viasat Kino va rămâne fidel genului cinematografic, oferind un mix echilibrat de blockbustere, producții premiate, titluri clasice și comedii de familie.
Reprezentanții televiziunii spun că noul brand vine cu o identitate vizuală modernizată și face parte dintr-o strategie mai amplă de consolidare a canalelor Viasat în Europa. Practic, Viasat Kino se aliniază cu un portofoliu internațional de canale de film care împărtășesc aceeași misiune: divertisment de calitate, pentru toată familia.
Ce vom putea urmări pe Viasat Kino?
Noua grilă de programe este generoasă și bine gândită. Iubitorii de acțiune și aventură vor regăsi titluri iconice precum Omul-Păianjen, Jumanji (atât originalul cu Robin Williams, cât și varianta modernă cu Dwayne Johnson), Vânătorii de fantome, Bărbați în negru II & III sau Hanna.
Pentru cei care preferă filmele cu miză emoțională, lista este la fel de tentantă: Remușcare (cu Keira Knightley), Moneyball (cu Brad Pitt), Billy Elliot, Șapte suflete (cu Will Smith), Zborul United 93, Un tip serios, Părăsind Las Vegas.
Comediile romantice nu lipsesc nici ele: Nopți albe în Seattle, Mereu la prima întâlnire, Desigur… Poate că, Camerista, Un Crăciun de pomină sau Răsfățații Americii sunt doar câteva exemple.
Viasat Kino aduce și divertisment pentru întreaga familie, cu filme de animație precum Hotel Transylvania 3, Cu toții la surf sau Cine se teme de fantome?. Iar pentru fanii SF-ului și ai thrillerelor, titluri precum Omul bicentenar, Ce vrăji a mai făcut nevasta mea, Ultimul exorcism sau Ceilalți completează perfect grila.