Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /home/culturas/culturapopulara.ro/wp-content/themes/morenews/single.php on line 55
Mai intai de toate puteti urmari o recapitulare a celor trei parti de pana acum ale serialului.
Pe 3 aprilie s-a lansat partea a 4-a din serialul-fenomen La Casa de Papel/Fabrica de bani formata din 8 episoade. Povestea se continua din partea a 3-a, cu jaful de la Banca Spaniei.
L-am terminat in doua zile, curios de cum va decurge planul pus la cale de Profesor, Berlin si Palermo, in care vor sa jefuiasca Banca Spaniei de tot aurul pe care il au in seif. Povestea te tine cu sufletul la gura in continuare, exista multe momente de frustrare, vei observa multe greseli de scenariu, multe inadvertente, dar per total vei continua sa fii fanul celebrei trupe de jefuitori cu masti Salvador Dali. Firul narativ cu Arturo Roman nu l-am inteles si nu mi-a placut, un personaj foarte enervant si irelevant pentru ansamblul povestii. Avem din nou flashback-uri cu Berlin, Profesorul si Palermo. Construirea personajelor este un punct important in creearea acestei productii si contribuie la intelegerea relatiilor dintre protagonisti.
Finalul nu este satisfacator, ma asteptam sa fie concluzionat, dar te va lasa cu un cliffhanger, pentru o posibila parte a 5-a. Fiind un serial mult iubit pe intreg globul, Netflix va incerca sa stoarca cat se poate de mult de pe urma lui pentru audienta. Sa speram ca nu va scadea si calitatea povestii. Nu exista inca o confirmare oficiala pentru partea a 5-a, dar este inevitabila.
Pentru a intelege si mai mult ce se intampla in spatele acestei productii, Netflix a lansat si un documentar cu ocazia lansarii partii a 4-a, Money Heist: The Phenomenon, unde vor fi interviuri cu actorii, producatorii, tehnicienii si cei care se ocupa de efectele speciale si multe alte momente behind the scene, despre felul in care au realizat aceasta productie si dificultatile pe care le-au intampinat. Un aspect important, ei scriau scenariul cu putin timp inainte de filmare, ceea ce nu e lucru inteligent de facut, de aici si greselile de scenariu sesizabile.